Mama wraca do formy 1800-2000kcal

Właśnie zostałaś mamą? Zapewne to najpiękniejszy okres w Twoim życiu, ale też czas pełen obaw. Jeśli karmisz maleństwo piersią na pewno zadajesz sobie pytania co mogę zjeść, aby nie zaszkodzić mojemu dziecku? Dieta mamy karmiącej powinna opierać się na głównych zasadach prawidłowego odżywiania. Bardzo ważne jest, aby dieta była różnorodna, co zapewni Nam zapotrzebowanie na wszystkie niezbędne składniki odżywcze. Głównym błędem jakie popełniają młode mamy, to wyeliminowanie z diety wielu niezbędnych produktów w obawie o to, że zaszkodzą Naszemu dziecku. Zdarza się, że po narodzinach dziecka Nasze ciało nie jest już takie jak przed ciążą. Jeśli zależy Ci, aby w zdrowy i bezpieczny sposób wrócić do dawnej formy skorzystaj z Naszej pomocy.

Mama – 5 dni bez weekendów

Mama – 5 dni bez weekendów

Program 5-dniowy, bez weekendów. Przykładowe menu: Śniadanie: (400kcal)

Mama – 10 dni  bez weekendów

Mama – 10 dni bez weekendów

Program 10-dniowy, bez weekendów. Przykładowe menu: Śniadanie: (350kcal)

Chcesz wiedzieć o nowościach? Dołącz do naszego newslettera

Wystarczy, że podasz swój adres, a będziesz wiedział o wszystkich pysznych nowościach w naszym menu